daggerfall Skrevet 6. november 2006 Skrevet 6. november 2006 Det værste med morrowind er imo at det ikke gå ann(jeg vet ihvertfall ikke hvordan) å fjerne quests jeg allerede har gjort fra journalen >< 7223287[/snapback] Morrowind mappa er det en html fil som heter journal. Der står alle inføringer skrevet inn. mulig at det kan funke å slette ting fra denne html-filen, og dermed fra journalen i spillet. Har aldri prøvd men...
Bakkem Skrevet 7. november 2006 Skrevet 7. november 2006 Det værste med morrowind er imo at det ikke gå ann(jeg vet ihvertfall ikke hvordan) å fjerne quests jeg allerede har gjort fra journalen >< 7223287[/snapback] Skjønner ikke helt hva du mener. Hvis du bruker opprinnelig, 1.1 Morrowind, får du en dagbok, hvor questene ikke spesifiseres hver for seg, og det blir unaturlig å fjerne noe derfra. Jeg vet det, men det er fortsatt tungvint å drive å bla gjennom 20 "dagbok"-sider for å finne frem til et gammelt quest jeg skal gjøre...(som eg åpenbart ikke har gjort asså...)
fffuuu manchu Skrevet 10. november 2006 Skrevet 10. november 2006 I Tribunal expansion er alle quests sortert etter navn. Lett å finne fram til game quests der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå