Gå til innhold

Barebone PC med mulighet for mer enn 2 GB minne ?


Anbefalte innlegg

Tenker å sette opp en PC som skal kjøre Windows Server 2003 med flere virtuelle servere...

 

For å kunne kjøre dette optimalt bør PC ha mer enn 2 GB minne. Og den må være "bærbar" så derfor virker et barebone system greit...

 

Hvilke alternativer finnes der ute som dekker ovennevnte ?

De fleste system jeg har kommet over, har max 2 GB minne...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Vurderer barebone fra Shuttle selv for tiden, har mest lyst på SN27P2 eller SN37P2 akkurat nå.

 

Wollis,

 

interessant det du sier om chipset vifta. Jeg trodde at Shuttle hadde ganske stille maskiner, men det sitter kanskje noen små 40mm og 60mm vifter i disse kabinettene som bråker med litt sann høyfrekvent vinelyd ??

 

George,

 

Hvis du har tid til å vente så har jo shuttle også et Core 2 alternativ på vei, SN37P2. Står ikke noe på hjemmesiden, men du kan lese review her: http://www.sudhian.com/index.php?/articles..._sd37p2_review/

 

Ser OK ut den og synes jeg, bortsett fra noen småting jeg håper de fikser før release.

 

-kristian

Lenke til kommentar
Heisann

 

Wollis,

 

interessant det du sier om chipset vifta. Jeg trodde at Shuttle hadde ganske stille maskiner, men det sitter kanskje noen små 40mm og 60mm vifter i disse kabinettene som bråker med litt sann høyfrekvent vinelyd ??

 

6527204[/snapback]

 

Hallais! Ja, jeg har lurt veldig på hva som egentlig får min maskin til å bråke som en jet-turbin ved oppstart og spilling samtidig som den ikke akkurat er lydløs når den kun gjør små oppgaver. Jeg har byttet originalviften på mitt 9800pro, så der burde det være rimelig rolig. Med prosessorviften på minimum blir det ikke nevneverdig bedre. Slik det er i dag bråker min Shuttle mye mer enn min gamle PIII(som er ørlite overklokket uten annet enn originale vifter) noen gang har gjort...Kan godt være jeg har fått en slags mandagsvare.

 

Wollis :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...