-Teddy- Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 (endret) Det ser ut til at jeg ikke kan velge plass å innstallere HL2:E1 selv. Steam accounten min ligger på en gammel P-ATA disk (som er stappfull) jeg ikke bruker til mye lenger, jeg vil jo mye heller innstallere spillet på en annen, nyere disk. Er det umulig å innstallere HL2:E1 på en annen disk uten å måtte begynne forfra igjen med steam? Endret 14. juli 2006 av -Teddy-
Ziltoid Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 (endret) Jada, fult mulig det bare kopier over filene som ligger i feks: C:\Programfiler\Valve\Steam\SteamApps\DittKontoNavn\half-life 2 episode one\episodic\SAVE til den nye SAVE mappa på den nye disken Endret 14. juli 2006 av Sapphire56
-Teddy- Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Jeg har ikke hatt HL2: E1 innstallert før..
Ziltoid Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 (endret) Leste feil, trodde det var savegames du mente på, og at du ikke ville begynne på nytt med selve spillet men i Steam har du en mulighet til å ta backup av spillene på. File>Backup games Endret 14. juli 2006 av Sapphire56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå