Martin-sama Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hei.. Jeg vet at dette kan virke veldig suspekt, men jeg lover at det som er i denne posten mener jeg virkelig.. Jeg var på LAN for ca. 1 måned siden, og min Battlefield 2 Special Forces CD-Key ble stjålet..Dette fant jeg ut for noen uker siden, og jeg får ikke ny CD-key fra EA før om en uke eller mer. Jeg og venn skal ha LAN imorgen, og hadde tenkt til å spille veldig mye Special Forces, men dette går jo ikke, siden jeg har formatert, og mangler da CD-key for å innstallere... Min venn skal på ferie, og det tar en god stund før han kommer hjem igjen. Så her kommer det jeg ber om; Har du Special forces, og er så snill, og stoler såpass på en helt ukjent fra diskusjon.no at du lar han låne din CD-key? Jeg garanterer at denne Keyen vil kun bli brukt imorgen kveld/natt. På lørdag vil key'en være avinstallert, og jeg vil slette Cd-keyen. Jeg ønsker bare så veldig å ha den Key'en imorgen... Hadde du vært så snill? Hvis du tror at jeg vil misbruke koden senere, så vær så god, meld fra admin, BAN meg, anmeld meg.. den vil kun bli brukt imorgen. Hvis du hadde vært så grei, bare send meg en PM med CD-keyen (Den slettes etter spillet er installert.)! Takk for at du leste gjennom! MVH Martin-sama Endret 13. juli 2006 av Martin-sama
AKIRAx77 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Koster ikke SF 299 eller noe da det var nytt..mulig enda billigere nå. Ikke sikkert du har allverdens med penger, men det virker for meg en enklere og kjappere måte å skaffe seg en key på. Selv om du har en på vei fra EA. Nødløsningen er vel å spille bare plain vanilla BF 2 som fortsatt er ett MEGET bra spill vet du!! AKIRA
Martin-sama Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 Ja, men jeg er litt lei av BF2, har spilt det ganske så lenge... Og jeg gidder ikke å betale 299 i butikken hos meg for å få et nytt SF en uke før jeg får det gratis.... Men takk for tipset ihvertfall! Håper veldig på fler.. Martin-sama
Martin.F Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Kom igjen da folkens! Jeg skjønner at det høres sinnsykt ut, men... Min venn og jeg vil så gjerne spille BF 2: SF! Vær så snill, jeg ber dere, det er bare for i natt!
PsychoDevil98 Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Nej, synes tråden er litt tvilsom, siden folk deler ut keyer til hverandre. Håper, for ditt vedkommende, at de du ga den til er vennlige sjeler
Martin-sama Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Skrevet 15. juli 2006 Pokker!! Beklager, så det ikke før nå....Buhuu! Men tusen, tusen hjertelig takk til minialeks!! Virkelig gemt av deg! Men veldig vennlig hilsen Martin-sama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå