Ex1cO Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hvor er det best å levle lvl 21 nightelfdruid har gjort det meste i westfall btw...
Bredoc Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Dra til Redridge, ta de questene du finner der som er enkle. så Wetlands Menethil, Duskwood, Darkshire, Stranglethorn Vale, campen + Booty bay. Tror det burde en grei vei å gå. Gjør de fleste questene i hver by før du beveger deg vidre. Noen av questene i Redridge kan virke simple siden de er rundt lvl 17-18, emn de fleste der gir follow up. Mobs opp til lvl 25 i Redridge + noen eliter. Jeg dro til Wetlands etter jeg hadde tatt alle "non elite" questene i Redridge Du kan også dra til Duskwood, men det er smak og behag. Endret 13. juli 2006 av Darkrevan
Ex1cO Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Skrevet 13. juli 2006 har hørt at stonetalon mountains skal være en bra plass? kan det stemme?
Bredoc Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 (endret) Funker sikkert fint det også. Har ikke vært der med Alliance chars, kun Horde. Likte vel ikke stedet noe sånn særlig, er litt for langt å gå frem og tilbake der. Viktigste er vel for deg selv å finne en plass du liker. Fleste stedene som er nevnt her har hver sin sjarm Endret 13. juli 2006 av Darkrevan
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jeg foretrakk Redridge når jeg var rundt lvl 20, og de stedene som Darkrevan listet opp! Mange fine quester der.
wilai Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 eg lvl opp warlock min 20-24 i Redrigde M, så Duskwood -- then Wetland
ka1ser Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Stonetalon Mountains/Ashenvale er ikke så dumt. Du kan for eksempel ha HS i Stormwind, queste litt i Redridge/Duskwood/Wetlands, for så å ta din eminente Teleport:Moonglade, og fly ned til Astranaar for å queste der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå