Spinor Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hei! Skal kjøpe bærbar til jobbing, men liker ikke tanken på en maskin jeg ikke kan spille på i dett HELE tatt. Inspiron 9400 er litt stor og tung, har tenkt på i6400, men jeg _hater_ sølvdesignet . Har lyst på Precision M65, men er det mulig å spille litt WoW på QuadroTM FX Go350M ? Så testen her på HW.no av endel Quadro-kort, er det det samme for WoW som Far Cry osv? Evt noen av de andre med Quadro kort? (M90 er litt dyr). Jeg spiller stort sett på stasjonær, så det er bare snakk om av og til i ferier osv... Er nødt til å kjøpe fra Dell pga avtale på jobben.... Håper noen kan hjelpe!
efikkan Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hei! Quadro-kort er vel beregnet på CAD, men er brukbart til spilling. WoW er ikke så veldig krevende så det vil nok gå. Go350M er ikke så veldig kraftig, så personlig ville jeg sett etter en annen pc. Dell har stor utvalg, så du bør kunne finne noe. Hilsen, efikkan.
Spinor Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Skrevet 14. juli 2006 Hei! Quadro-kort er vel beregnet på CAD, men er brukbart til spilling. WoW er ikke så veldig krevende så det vil nok gå. Go350M er ikke så veldig kraftig, så personlig ville jeg sett etter en annen pc. Dell har stor utvalg, så du bør kunne finne noe. Hilsen, efikkan. 6485083[/snapback] Tusen takk for svar, har nå bestilt en Latitude D820 siden vi hadde en spesialavtale som ga bra tilbud på den. Spent på om den kan spilles på, hehe. Hvis ikke får jeg holde meg til det den egentlig skal brukes til (PS: Håper jeg ikke fornærmet noen med utskjelling av sølvdesignet, burde kanskje moderert meg litt )
krislarsen Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Har lyst på Precision M65, men er det mulig å spille litt WoW på QuadroTM FX Go350M ? Så testen her på HW.no av endel Quadro-kort, er det det samme for WoW som Far Cry osv? Håper noen kan hjelpe! 6483160[/snapback] Funker fint med Crashday på full oppløsning (1920x1200) + alt på max og Oblivion på sånn passe innstillinger. Har aldri testet WoW eller noen andre spill, da jeg ikke er så veldig interessert i sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå