Gå til innhold

bærbar med 64bit dobbelkjerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har leita ein del rundt omkring etter bærbar med 64bit dobbelkjerne cpu. slik eg har forstått det er intel core CPUane ikkje 64bit, eg står då atte med AMD Turion eller Athlon 64 X2, noko som virkar håpløst å få tak i her i landet.

ellers vil eg ha 15,4 4/3 eller 17'' 16/10 skjerm med minimum 1400x1050/1680x1050 oppløysing, 2GB RAM, 80/100GB 7200RPM HDD, nVIDIA 7800/7900 (eller tilsvarande ATI) 256MB skjermkort

innebygd kortleser, bluetooth og webcam er og å foretrekke, TV Tuner har eg heller ingen ting imot

eg har funne veldig mange med intel Core Duo CPU, men ingen med Turion, er det er som er dårleg til å leite eller finst det ikkje på det norske markedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ferrari-maskinene er jo fine, men litt i dyraste laget i forhold til det som er inni?

HP maskina syns eg ikkje nåke om. 15''WS og ati xpress med delt skjermkortminne....

kanskje eg stiller for store krav :dontgetit:

men ellers takk for svar

Skrevet
ferrari-maskinene er jo fine, men litt i dyraste laget i forhold til det som er inni?

HP maskina syns eg ikkje nåke om. 15''WS og ati xpress med delt skjermkortminne....

kanskje eg stiller for store krav  :dontgetit:

men ellers takk for svar

6485886[/snapback]

Om du leser diskusjonen om Ferrarien, så vil du forstå at Ferrarien ikke er dyr i forhold til innholdet. Men om den er for dyr for deg så skal jeg på ingen måte tvinge deg :) Jeg bare presentérer alternativene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...