Gå til innhold

warrior eller pally?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå som vi snakker om paladins og wariors så kan jeg jo likeså godt spøre om noen vet om noen bra quest som min paladin lvl 18 kan ta, er enda litt noob, startet for ikke så lenge siden :D

ps: hva slags eq er bra osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nå som vi snakker om paladins og wariors så kan jeg jo likeså godt spøre om noen vet om noen bra quest som min paladin lvl 18 kan ta, er enda litt noob, startet for ikke så lenge siden  :D

6484291[/snapback]

grind på defiasfolka i åsen overfor moonbrook i westfall frem til level 20 :) så stikker du til lakeshire for å queste der :)

Skrevet
nå som vi snakker om paladins og wariors så kan jeg jo likeså godt spøre om noen vet om noen bra quest som min paladin lvl 18 kan ta, er enda litt noob, startet for ikke så lenge siden  :D

6484291[/snapback]

grind på defiasfolka i åsen overfor moonbrook i westfall frem til level 20 :) så stikker du til lakeshire for å queste der :)

6484393[/snapback]

Eventuelt ta lvl 20 palaquestet og få Verigan's Fist som er KNALLVÅPEN minst ti lvls :p

Skrevet

6484291[/snapback]

6484393[/snapback]

Eventuelt ta lvl 20 palaquestet og få Verigan's Fist som er KNALLVÅPEN minst ti lvls :p

6484427[/snapback]

En kompis av meg har en paladin alt på Ravencrest :) Jeg hjalp han med å gjøre questet for den og skaffa han crusader enchant :p Han slår ganske kraftig fra seg for å si det slik.

Skrevet
lvl er han kompisen sin? spiller han på frostwhipers?  :D ?

6484493[/snapback]

Han skrev jo at han spilte på Ravencrest, gjorde han ikke? :dontgetit:

6484618[/snapback]

lol, så det desverre ikke :D

Skrevet
men ingne ting slår en rank 14 warrior.

Måtte bare kommentere denne.. :D Kan ramse opp classes som slår en rank 14 warrior (om du har noenlunde gear og ferdigheter)

Warlock

Mage

Hunter

Paladin (Vil tro det kreves godt gear ettersom du ikke kan kite, og "forbearance")

Det var vel det, ca. halvparten av alle klassene :) Har slått rank 14 warriors med både magen og warlocken, begge fulle av blues. (med unntak av 2, 3 epics)

Skrevet
Warrior er ingen dårlig klasse når du soloer om du har bra gear. Siden warriors er en av de klassene som er sinnsykt gear dependant. Og selvfølgelig hjelper det å kunne spille klassen, selv om det ikke akkurat krever så utrolig mye. Men desto bedre gear du har som warrior desto bedre er du solo :)

6481264[/snapback]

Joda, warrs er mer gear dependant enn andre klasser. MEN desto bedre gear du har som uansett klasse, desto bedre er du solo ;)

Skrevet
før du starter warrior sier jeg bare att det er en elendig solo klasse.

men suveren pvp. men mye avhenger av en healer. men du kan gjøre det veldig bra uansett. men skal du gå veldig mye solo anbefales ikke warrior. jeg greier knapt 1 58 elite med warrioren. og moser 1 60-61 elite innenfor ett standar nivå med priesten på 60 uten problemer. med andre ord elendig solo klasse. det er en av grunnene til att jeg slutta og spille på han. lett og få guild er det heller ikke. med mindre du vil gå prot og har masse bra gear. pala kommer nesten like lett in som priest vis de er holy.

for og kunne gjøre det bra på lavere lvler krever det mye bra gear og.

men ingne ting slår en rank 14 warrior.

6480857[/snapback]

Er da bare tull at warr er dårlig solo. Totalt uenig. Kan man ikke spille klassen derimot..

6481219[/snapback]

har ikke noe med å kunne spille klassen warrior. Warrior er og blir dårlig solo, har du en healer derimot..

Tingen er at du blir så lett å kite rundt som warrior. De fleste klasser kan drepe deg før du kommer innpå dem.

6481403[/snapback]

PvP? Snakker om solo PvE her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...