Gå til innhold

Hodetelefoner til gaming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Linkage?  :)

Bor forresten i Oslo, så kan fort kjøpe dem på en butikk her og.

6479830[/snapback]

AKG kan du finne på AKG.com.

Sennheiser finner du på Sennheiser.com

Jeg har hatt mine AKG K-80 i snart 10 år, og de er fortsatt noe av det beste jeg hører. Har lyst på noen nye, men sliter med å finne noen som har et så ok lydbilde uten å måtte betale skjorta og buksa. KOSS er jeg personlig ikke særlig begeistret for. Har prøvd en del Sennheiser også, pluss andre AKG-sett og for min del er det uten tvil de to merkene som har noe for seg når en skal ha noe under 1000 kroner. :)

Prøvde å finne nettbutikker i Norge som selger dem og fant et par stykker.

Kick Music

Hi-Fi klubben har en del Sennheiser

I tillegg kan du ta et søk på Prisguide.no da vil du finne drøssevis med gode tilbud på begge merkene, og alt annet du skulle kunne ønske :)

Vil du kjøpe i vanlig butikk anbefaler jeg å sjekke ut en butikk som selge musikkinstrumenter eller lignende. De har ofte bedre utvalg i gode headset enn cd-sjapper eller el-butikker. :)

6482093[/snapback]

Merkene virker forsåvidt gode de, men lurte på om det er noen som har noen konkrete modeller og erfaringer å vise til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sennheiser HD-595 eller HD-280 (om du hvil ha mye lyddemping) - eneste minuset er at dem ikke er med mic (hd-280 kan fås med mic, men HPX skulle pitle meg ha omtrent en høvding ekstra for den modellen).

Mic kan man forsåvidt feste på selv, så mens vi er inne på det, noen som vet om man kan få tak i micn som sitter på HMD-280 (HD-280 med mic for de som lurer) separat? skal forhøre meg med sennheiser, men de skal sikkert ha en god del :\

eller eventuelt noe lignene som de bruker på mikrofoner på tv etc til å redusere bakgrunnstøyen? ser ikke ut til at jeg finner noget

Endret av DaChronix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...