Gå til innhold

Lagre info på en .TXT eller .XML fil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fikk jeg opp tekst boksen med knapp, me også 3 feilmeldinger

Warning: fopen(data/data.txt): failed to open stream: Permission denied in /hsphere/local/home/findfile/nmbilder.findfilefast.com/xmltest/start.php on line 19

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /hsphere/local/home/findfile/nmbilder.findfilefast.com/xmltest/start.php on line 20

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /hsphere/local/home/findfile/nmbilder.findfilefast.com/xmltest/start.php on line 21

hva skal gjøres for å fjerne dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er svært sjelden man kan kjøre chmod direkte fra PHP-scriptet, da må webserveren allerede ha full tilgang til filen.

1. Er det windows eller *NIX server?

2. Om det er *NIX må du gjøre det via FTP (med f.eks SmartFTP)

Skrevet

Han skrev vel også tidligere at han kun har Frontpage, det vil kanskje si "Frontpage Server Extension". Har aldri vært borti det, men kanskje man har mulighet til chmodding.

Skrevet

Jeg vet ikke. Har ikke funnet noe i verktøy eller noe.

stemmer at det er frontpage server extension man må ha for å bruke frontpage.

Skrevet

Og du kommer ingen vei ved å logge deg med en FTP-klient?`

Adressen er sikkert den samme som du bruker i Frontpage, og det samme er brukernavn og passord. Vet ikke om det er en egen port for Frontpage, men prøv 22 (det er vel default ftp-port?) først.

Skrevet

1. Last ned SmartFTP

2. Bruk hosten du bruker i FrontPage (bare det etter http://)

3. Bruk samme brukernavn/passord som i FrontPage

Er nesten sikker på at du da kommer inn, for så vidt jeg vet bruker FrontPage FTP for å koble seg til også... Er på litt tynn is her, men verdt å prøve... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...