Gå til innhold

Nytt eller gammelt Azeroth kart ?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
Outland er jo gjennom The Dark Portal, og Draenai sitt startsted har blitt satt til noen øyer sør-vest for Teldrassil, Blood Elves sitt startsted finnes allerede helt nord-vest i Eastern Kingdom, i Quel Thalas. Så dette er vel ikke noe nytt nei.

6471432[/snapback]

det har ikke jeg hørt

6471732[/snapback]

Hva har du hørt da? Og fra hvor?

Nei, Outland er nok er helt egen "planet" langt utenfor noe kart over Azeroth.

Fra http://www.blizzplanet.com/content/382/ :

"Outland is all that remains of former planet Draenor - homeworld of the Orcish Horde. Outland is simply an asteroid belt floating in the Twisting Nether."

Angående kartet fra første post ser det ut som et gammelt kart, tror ikke dette er noe som kommer i BC.

6471815[/snapback]

jeg har hørt det fra noen i guilden, og en kamerat av meg (ikke i guilden) har bekrafta det

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Outland er jo gjennom The Dark Portal, og Draenai sitt startsted har blitt satt til noen øyer sør-vest for Teldrassil, Blood Elves sitt startsted finnes allerede helt nord-vest i Eastern Kingdom, i Quel Thalas. Så dette er vel ikke noe nytt nei.

6471432[/snapback]

det har ikke jeg hørt

6471732[/snapback]

Det med outland har jeg hørt fra alle Warcraft spill og bøker i WoW. Det med Draenai sin øy har jeg hørt i ett intervju med en fra Blizzard. (Det fra Spillmagasinet på E3)

Skrevet
alle øyene jeg kan se er i ingame-mappen min... og alt annet er etter min oppfatning helt likt. På BC kommer det et helt nytt kontinent, Outlands eller noe, så da blir det nok større endringer på map!

6469166[/snapback]

Outlands er den øya Nord-Vest for Eeastern Kingdom

6471276[/snapback]

Nord vest for eastern kingdom ligger Northrend, så jeg trukke det nei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...