gibby Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 (endret) hei, tror jeg skal kjøpe meg en slik og trimme den helt vilt...lurer på om noen her har en slik scooter og hvor den går med fult trim set. effekt anlegg, 47 sylynder, stor gasser og variator. *HAR IKKE SÅ GREIE PÅ SÅNT Endret 10. juli 2006 av gibby
Inc Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 (endret) hei, tror jeg skal kjøpe meg en slik og trimme den helt vilt...lurer på om noen her har en slik scooter og hvor den går med fult trim set. effekt anlegg, 47 sylynder, stor gasser og variator. *HAR IKKE SÅ GREIE PÅ SÅNT 6467519[/snapback] Ikke så særlig bra når purken stopper deg men for å gi ett uviten svar så ville jeg tror den hadde gått sinsykt en liten stund.. Endret 10. juli 2006 av regga
Ces1 Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Hm, du kan sjekke www.speedoptions.no! Jeg skal ikke komme med noen moralpreken om at trimming ikke er lov, men skal du trimme, så kjør med fornuft=) Speedfight 2 kan gå jævla bra uten fulltrim også. En kamerat av meg har kun effektanlegg og variator. Hans gjør 80km/t på sletta, og har utrolig godt drag. Husk at å trimme er LANGT IFRA godt for motoren(ihvertfall ikke det du hadde plukket ut av deler) Og vil du ha en sykkel som faktisk går de to sesongene som er aktuelle ville jeg ikke kjørt fulltrim på en sånn scooter. Start i det små. Effektanlegg og "små" trim, så går du utifra hva den gjør etterhvert=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå