Swafty Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Ja, hvorfor sluttet det og fungere?? Det var en bra addon Får bare error nå når jeg kommer inn i spillet.
Dʋgɢtung Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Titan Panel v2.19.1 kan lastes ned her, og det fungerer utmerket.
Swafty Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Ja, seff bruker jeg nyeste versjon det var den som begynte og lage error. Men så prøvde jeg en gamlere og da kom det en annen error.
Kjellcorp Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 har du prøvd å sette på : Load (husker ikke hva resten heter) inne på addons. ?
Laughing Madcap Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Load Addons out of date. Titan funker fjell for meg. Slå av alle andre addons, kanske det er noe annet en Titan som fører til feil?
Black&White Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hvis du prøver å slette Titan.lua i X:\World of Warcraft\WTF\Account\<YOUR ACCOUNT NAME>\SavedVariables. Titan.lua.bak må vel også bort. evnt flytte de til et annet dir, hvis du har profiles lagra som du ikke vil miste. også extracte titan panel på nytt i addons mappa. Starte opp WoW å se om det funker! Hadde no probs med at titan bugga seg, å det hjalp for meg å slette titan.lua å legge in addon på nytt. Det kan vel muligens også være noen tillegg til titan panel som er "out of date" sjekk det. Det skal vel forsåvidt stå i feilmeldinga du får hva det gjelder?! Endret 10. juli 2006 av Black&White
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå