Hypernicus Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg avinstallerte NET Framework 1.1 og siste driver av Ati Catalyst Control Center, og sistnevnte kom med error melding før jeg fikk restarta. Når jeg reboota ligger Ati.. på høyreklikk og på egenskaper monitor. Hvordan får jeg fjernet dette helt vekk? Jeg brukte Smart Uninstaller Pro 2006, men dette var ikke smart og slettens ikke profft.
siberiantiger Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg avinstallerte NET Framework 1.1 og siste driver av Ati Catalyst Control Center, og sistnevnte kom med error melding før jeg fikk restarta. Når jeg reboota ligger Ati.. på høyreklikk og på egenskaper monitor. Hvordan får jeg fjernet dette helt vekk? Jeg brukte Smart Uninstaller Pro 2006, men dette var ikke smart og slettens ikke profft. 6464487[/snapback] Har du forsøkt denne? https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2...uninstaller.exe Det er avinstallasjons programmet til ATI (ligger under tools på www.ati.com)
Hypernicus Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 (endret) Linken virker ikke, men fila fant jeg en annen plass, og den avinstallerte kun skjermdrivere. Control Panelet er der ennå. Control Panel er ikke lenger på Egenskaper monitor, men kun når jeg høyreklikker. CCleaner avinstallerte hele greia for meg, men nå kan jeg ikke scrolle smooth i vinduer. Det er nesten som jeg har verdens eldste PC med Windows XP på. Endret 10. juli 2006 av Hypernicus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå