Gå til innhold

DVD spilleren er låst til sone 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har brukt DVDspilleren på maskina til å se film på. Etter å ha sett fem filmer så ble spilleren låst til sone 1 (den femte filmen var en amerikansk import).

Det jeg lurer på om det finnes noe programvare (gratis), som låser opp denne innstillingen.

Har hørt om programvare som heter AnyDVD, men denne kosta flesk.

Jeg bruker PowerDVD og DVDspilleren/brenneren er av type AOpen.

Jan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er du egentlig i trøbbel, gi meg modellnummer så skal jeg se. antar den er til pc. Normalt bruker man en hacka firmware som gjør den regionfri før man gjør dette. Får håpe det finnes en patch som ordner opp i det

Skrevet

heeeh får du det ikke til se på dvdgenie, men jeg tviler. Tror uansett at du har godt av en ny brenner. Se på en skikkelig brenner neste gang fra benq eller nec =) (sjekk cdfreaks for hva custum firmware kan tilby, regionfree bla)

Skrevet

DVDGenie funker bare på spillere som ikke er låst.

Tenkte jeg skulle flashe firmwaren, men det finnes visstnok ikke noen til AOPEN DUW1616 ennå. Det ble foreslått andre firmware, men disse var visstnok ustabile.

Må nok ut på ymse P2P og jakte på cracka versjoner av kjøpeprogram.....

Jan.

Skrevet

Forøvrig - finnes det noe software for å resete counteren? Det vil si ikke gjøre om driven til RPC-1, men "lure" maskina til å tro at den har 5 forsøk igjen hver gang

man restarter maskina?

Jan

Skrevet
AnyDVD og CSS Free fungerer det, men koster flesk etter 30 dager. Tenkte kanskje det finnes noe lignende som er freeware.

Jan

6470705[/snapback]

DVD43 = Freeware-versjonen av AnyDVD.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...