Batmax Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Beklager emne tittel. Var litt vanskelig å finne på et fult forståelig et! Jeg lurer på om det er et program der ute som man kan lage/redigere en windows utgave? Jeg tenkte å lage en xp der jeg f.eks legger inn firefox isteden for explorer, iTunes isteden for media player osv. Noen som vet? Takk på forhånd! Ha en fortsatt god natt Mvh Henrik
Halvorsen Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Du kan modifisere en del av xp-installasjonen med gratisprogrammet Nlite Endret 9. juli 2006 av Halvorsen
Lanka Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 (endret) Microsoft legger ikke ut kildekoden sin, slik som Linux som er åpen for alle. Edit : Søren leif Endret 9. juli 2006 av Lanka
Matias Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Microsoft legger ikke ut kildekoden sin, slik som Linux som er åpen for alle. Edit : Søren leif 6463238[/snapback] Så? Du kan gjøre alt det han ber om uansett.
Lanka Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg tenkte å lage en xp 6457968[/snapback] Da tenker jeg umiddelbart at du skal lage noe fra scratch. Bare med visse endringer. Ikke nødvendigvis at du skal gjøre modifikasjoner på en eksisterende Xp.
Ziltoid Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 med nLite kan du redigere WinXP cd'en: http://www.nliteos.com/ men om du kan erstatte WMP med iTunes og Firefox for IE tror jeg ikke, men du kan fjerne WMP, outlook, messenger og andre unødvendige program fra innstallasjons cd'en + at du kan legge inn noen tweaks for å gjøre windowsen bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå