Gå til innhold

PVE til PVP !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en priest og en rogue på en normal server.. Har en guild jeg er veldig fornøyd med. Men Server er igrunn ganske ustabil når det gjelder forskjellen mellom Horde og Alliance. Så det er ett slit med å komme seg inn i BGs.. Vil man gjøre litt PvP, så er det nesten bare å se bort ifra det .. :hrm:

Jeg ble overlykkelig da jeg så en post her på forumet der det sto at man kunne flytte over sine chars over til hvilken som helts server man ville for en billig penge .. Men bare fra PvP til PvE , ikke fra PvE til PvP.. Noen som har noen synspunkt på hvorfor , og hvordan blizzard tenker ? En bekjent av meg sier at det er ennå ikke gjort klart at det blir slikt, og at det ennå ikke trenger å bli slik. Åsså mener han det kommer til å bli PvP i outlands ??! .. Hva som egentlig er rett er det sikkert ingen som vet!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er vanskeligere å levle opp på en PVP server, derfor hadde PVE folk fått en urettferdig fordel om de hadde fått transferret til en PVP server. Det blir sikkert åpnet for transfers fra PVE -> ny PVP, though.

Endret av nazrm
Skrevet
Håper virkelig dette blir mulig, altså å flytte fra PvE til PvP. Jeg trudde faktisk at jeg starta på en PvP server ^^

6457996[/snapback]

Hehe.. Når jeg fikk spillet i hånda så tenkte jeg ikke på det engang .. :ermm:

Det kan bli litt kjedeli på en normal server når man er i 60 og har det beste av "rare" gear , hvis man ikke har en bra guild ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...