Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Når kan jeg ta teoriprøven?


Anbefalte innlegg

Vel, jeg sendte inn en sånn søknad om førerkort. Etter 2 uker fikk jeg et brev hvor det sto at jeg måtte vente 4 uker fordi den var på rutinemessig kontroll hos politiet. Det sto at datoen for brevet var 16.06.06. Betyr det da at jeg kan ta teoriprøven den 16. Juli?

 

Og en ting til. Er det vanlig at en behandling av en søknad om førerkort tar så lang tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og en ting til. Er det vanlig at en behandling av en søknad om førerkort tar så lang tid?

 

NEI!

 

7 - 14 dager er normalt!

Det skal bare sendes til politiet, og de sjekker om du har utsettelse o.l og sender et stemplet papir med signatur osv. tilbake.

 

Jeg gjorde dette "manuelt". Hentet skjema hos biltilsynet, og dro til politiet og tilbake til biltilsynet etterpå igjen :)

 

Tok meg nøyaktig 25 minutter fra jeg gikk ut av biltilsynet sitt kontor til jeg satt på prøverommet for å ta prøven ;P

Lenke til kommentar
Og en ting til. Er det vanlig at en behandling av en søknad om førerkort tar så lang tid?

 

NEI!

 

7 - 14 dager er normalt!

Det skal bare sendes til politiet, og de sjekker om du har utsettelse o.l og sender et stemplet papir med signatur osv. tilbake.

 

Jeg gjorde dette "manuelt". Hentet skjema hos biltilsynet, og dro til politiet og tilbake til biltilsynet etterpå igjen :)

 

Tok meg nøyaktig 25 minutter fra jeg gikk ut av biltilsynet sitt kontor til jeg satt på prøverommet for å ta prøven ;P

6456856[/snapback]

 

Kanskje jeg skal ringe biltilsynet og høre om alt er greit og sånt? For 6 uker er utrolig lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...