quizzer Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Tittel sier alt som skal sies, hva er systemkravene for PCM06, lurer etter som jeg er en veldig sykkelinteresert person, med et veldig kjipt skjermkort...
Gaius_Marius Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Du kan jo prøve demoen her på gamer. Skal selv ha dette spillet når det kommer...
Stones_ Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Har sett dette spillet på reklame og forskjellige steder på nettet. Virker veldig bra, har tenkt til å kjøpe det. Go Hushovd! xD
quizzer Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 Har sett dette spillet på reklame og forskjellige steder på nettet. Virker veldig bra, har tenkt til å kjøpe det. Go Hushovd! xD 6455546[/snapback] Funker det kjøper jeg det også, hvis jeg ikke må kjøpe skjermkort først da:P
Stones_ Skrevet 8. juli 2006 Skrevet 8. juli 2006 Håper det er som CM/FM spillene + bra grafikk, litt kulere å se på under sykkelrittet. Ser at det koster rundt 350,- i prisguiden, noen som har en ide om hva den kommer til å koste i butikker som EBgames, Elkjøp, Lefdal osv. Slippes spillet 12. juni?
quizzer Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Skrevet 8. juli 2006 Håper det er som CM/FM spillene + bra grafikk, litt kulere å se på under sykkelrittet. Ser at det koster rundt 350,- i prisguiden, noen som har en ide om hva den kommer til å koste i butikker som EBgames, Elkjøp, Lefdal osv. Slippes spillet 12. juni? 6456408[/snapback] Kommer nok til å koste 400-500 kr... Du mener vel 12 juli :S
Gaius_Marius Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Kjøpte PCM 06 på playcom i bergen i går til 349. Har ikke fått testet det enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå