Gå til innhold

Ingen husker passordet til rescue and recovery(t42


Anbefalte innlegg

Hei

 

Skulle kjøre full recovere på min IBM T42P, til min forbauselse var det passord for å få gjort dette. Ingen har selvfølgelig gjort det, å ingen vet passordet (vi er flere brukere på maskinen)

 

Hva i all verden skal jeg gjøre nå? Har et sett med recovery plater (6stk) men maskinen vil ikke boot på dem, ikke er det noe fornuftig å finne på dem i windows heller :blush:

 

Hadde vært fint med litt hjelp nå

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det BIOS-passord for å sette CD som første boot-device?

6452438[/snapback]

 

 

Nei det er ikke noe passord på biosen, kun det som kommer opp etter en stund når man trykker den blå knappen. Alle passord er disablet i bios

 

Edit: Jeg får maskinen til å boote fra cd-rom, men ikke disse platene jeg har.

Endret av Gibos
Lenke til kommentar

Er platene bootbare? Ettersom det er 6 stykker er det ikke snakk om maskinleverandørens restore-CD. Start med den. Restore maskinen. Oppdater den (svært viktig). Installer program som laget dine backup-CDer. Er de passordbeskyttet har du et problem.

Lenke til kommentar
Er platene bootbare? Ettersom det er 6 stykker er det ikke snakk om maskinleverandørens restore-CD. Start med den. Restore maskinen. Oppdater den (svært viktig). Installer program som laget dine backup-CDer. Er de passordbeskyttet har du et problem.

6452531[/snapback]

 

Neivel, da vet jeg ikke hva det er jeg har i hendene her. Det står da CD for produktgjennoppretting på dem. Er for thinkpad (ikke bare t42 men noen fler maskiner)

 

Men jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal få brukt de. Noen tips?

Endret av Gibos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...