Gå til innhold

SE K800: noen dårlige erfaringer ?


Anbefalte innlegg

Knota noe jæ... med å få satt denne opp med MMS og internett fra Tele2. Da det omsider ordnet seg etter å ha modifisert det automatiske oppsettet fra Tele2, holdt dette i to dager før den ikke ville sende MMS ut. Har slettet alle dataprofiler og fått tilsendt nytt fra Tele2. Får imidlertid verken internettkobling (3g), sendt eller mottatt mms. Er det meg, Tele2 eller mobilen det er noe i veien med? Noen andre som har opplevd liknende med K800?

 

 

Topic fixed by jarmo  ;)

6449834[/snapback]

 

Har Tele2 - og det fungerer perfekt. Det tok alikevel flere timer før jeg kunne sende og motta MMS - men nå går 3G, MMS så det griner. MEN RSS leseren er ikke god. Den avviser mange linker. Klaget til Sonyericsson - De får det heller ikke til. Kameraet er veldig bre - men det irriterer meg at det ikke skrus på automatisk når linsedekselet åpnes - slik det var på min gamle K750i

 

LeoDad

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett par kommentarer:

Har Tele2, og MMS og internet fungerer helt problem fritt. Husk att du må sende en MMS til deg selv etter du har satt opp det via Tele2, før dette ska begynne å virke.

 

Kamerat skrur seg på automatisk også på min mobil så fort dekslet åpnes.

/Carl

Lenke til kommentar
også er det irreterende med linsedekselet som glir opp og tapper den for strøm når du har den i lomma..

6478791[/snapback]

 

Hvordan greier du det? Aldri skjedd med meg, linsedekselet på K800i er jo tusen ganger bedre enn linsedekselet på W800i

6480282[/snapback]

 

 

har ikke peiling,men jeg får det ihvertfall til:)har kansje noe med at jeg ikke har tatt av plastiken :hmm: men jeg har bare hatt den 2dager nå og det har glid opp flere ganger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...