SideburnsKongen Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Morn, nå har jeg tatt på meg en opgave, skal formatere å legge inn windows på nytt på en laptop, men problemet er at jeg har ikke driveren, den skal være ferdig idag, men dud`en jeg fikser laptop`en for har ikke denne cd`en med drivere, så mangler jo lyd, nettverk, skjerkort driver, osv liksom... Noen som kan hjelpe meg å finne driver til denne laptop`en? Under den står det "type 2373" Takk på forhånd.. Endret 7. juli 2006 av Mr_Razer
Gissan Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 Morn, nå har jeg tatt på meg en opgave, skal formatere å legge inn windows på nytt på en laptop, men problemet er at jeg har ikke driveren, den skal være ferdig idag, men dud`en jeg fikser laptop`en for har ikke denne cd`en med drivere, så mangler jo lyd, nettverk, skjerkort driver, osv liksom...Noen som kan hjelpe meg å finne driver til denne laptop`en? Under den står det "type 2373" Takk på forhånd.. 6449690[/snapback] Du må først finne produsent og produktnr. før noen kan finne drivere til deg. Kan hjelpe deg, men ikke før om 3 uker, så det er vel like greit at noen andre her gjør det. Lykke til!
SideburnsKongen Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 hvorfor om 3 uker? Skal se om jeg finner den produkt nøkkelen..
b21a Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 (endret) http://www.ibm.com/support/no/ Skriv inn 2373 i ruta og trykk søk. Bruker du maskina til å søke etter drivere har siden en detekterings funksjon (hvor godt denne funker vet jeg ikke) Ellers har jeg hatt gode erfaringer med å sende mail til support hos IBM hvis jeg ikke har funnet korrekte drivere, tar alltids noen dager men du får rett driver. EDIT: HMMMM Hvor pok... kom IBM fra?!?!?!??!?, MEN du vil uansett finne at Thikpad T40 kommer i model 2373 så det er vel derfor jeg gikk ut fra at det var en slik det var snakk om EDIT2: EUREKA!! viste jeg så IBM et sted Endret 7. juli 2006 av b21a
SideburnsKongen Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 hmm, leita inne på den ibm suport sia i går, men kommer liksom aldri fram til noen drivere..
b21a Skrevet 7. juli 2006 Skrevet 7. juli 2006 http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss...cid=TPAD-MATRIX
SideburnsKongen Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Skrevet 7. juli 2006 Trur jeg har fått lasta ned riktige drivere nå.. Takk for all hjelp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå