PSV Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Får dette problemet når jeg starter opp maskinen, mulig dette er feil forum å spørre på, men jeg trenger svar raskest mulig. Får opp denne feil-beskjeden når jeg starter opp maskina... Windows kan ikke starte på grunn av en harddisk-konfigurasionsfeil. Kan ikke lese fra den valgte oppstartsdisketten. Kontroller oppstartsbanen og fisketten, Se Windows-dokumentasjonen om maskinvarekonfigurasjon av disker og i brukerhåndbøkene til maskinvaren for yttligere informasjon. (Dette er da min laptop som jeg sitter å skriver fra, desktopen som streiker) Hva gjør jeg?
PSV Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Skrevet 6. juli 2006 Noen som fortsatt har diskett-stasjon altså? Nei, ikke no i CD eller diskett-stasjonene..
PerB Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 Hva med minnekort? Hvis dette står som først boot kan du få samme feilmelding. Sjekk evt. også bootrekkefølge i BIOS.
XanderX Skrevet 6. juli 2006 Skrevet 6. juli 2006 dra ut s-ata eller ide kabelen. Det kan være at du har dårlig kontakt. Hadde samme problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå