CosmoK Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Mmm, merker godt at det er ferie-avvikling i disse sommer dagene ja... Jeg vet at alle varer som er over 200 NOK som må fortolles kan ta litt lengre tid (dvs. 7-14 dager) frem til slutten av august (har jobbet på Forus terminalen her i Stavanger for noen år tilbake i en "forlenget vikar" stilling , så vet hva det går i). Men i dette tilfellet er det nok bare webbutikkene som er litt underbemannet for tiden (eller treg)... så det er nok bare å vente noen dager ekstra. Til vanlig tar varer fra Play (uten fortolling) vanligvis 3-5 dager hos meg... så det er litt avhengig av hvor du bor og selvfølgelig.
Zapking Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Skrevet 22. juli 2006 Jeg ringte spiderman nå og fikk høre at jeg måtte ringe tilbake man-fre mellom 11 og halv 4...
Zapking Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 ENDELIG er saken løst Jeg måtte ringe til Spiderman først, og de sa det var rart at jeg ikke hadde fått pakken enda, etter nesten en måned... Jeg fikk spillet i posten dagen etter, og fikk samtidig en mail hvor de beklager at det har tatt så lang tid. Spiderman sa de har sendt pakken den 9 juli, og at det var mystisk at den ikke har kommet fram... Jaja, jeg regner med det er sånt som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå