cp-nilsen Skrevet 5. juli 2006 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Nå starter plutselig ikke amsn her.. prøver jeg å starte det fra menyen kommer det opp "starter aMSN" på oppgavelinjen i 10-15 sekunder, så går det vekk. Starter jeg fra terminal kommer dette. Error in startup script: can't rename to "desktop_integration_chooseFileDialog": command already exists while executing "rename ::chooseFileDialog $renamed_choosefiledialog_proc " (procedure "::desktop_integration::Init" line 65) invoked from within "::${namespace}::${init_proc} [file dirname $file]" (procedure "LoadPlugin" line 20) invoked from within "LoadPlugin $name $required_version $file $plugin_namespace $init_proc" (procedure "::plugins::LoadPlugins" line 21) invoked from within "::plugins::LoadPlugins" (procedure "load_config" line 124) invoked from within "load_config " invoked from within "if { $initialize_amsn == 1 } { ############################################################### create_dir $HOME create_dir $HOME/plugins create_di..." (file "config.tcl" line 1445) invoked from within "source config.tcl " (procedure "reload_files" line 26) invoked from within "reload_files" (file "/usr/bin/amsn" line 229) Noen som har vært borti dette? Når jeg først spør... Lekte litt med forskjellige gDesklets her, og likte "Gnome Bar" veldig godt. Kunne gjerne tenke meg å erstatte den vanlige oppgavelinjen med denne, men den oppfører seg ikke som "alltid øverst", slik som den vanlige oppgavelinjen gjør. Det er jo litt tungvindt å måtte minimere alle programmer for å få den frem. Prøvde å fikse det i konfigurasjonen, men kunne ikke stille på det der.. Endret 6. juli 2006 av cp-nilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå