Fanta4free Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 (endret) jeg trenger noe hjelp her ass! pcen min er totalt klikk noen ganger det hender npen ganger når jeg sitter her på pcen og åpner winamp mens jeg sitter her på firefox med fler taber oppe! da pluselig så slår pcen seg av og på uten vidre liksom! mnoen som vet hav dette kan foråskjaka og hvordan muligens fikse dette problmet?? på fårhand takk Endret 5. juli 2006 av tori89
Martin-sama Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hadde vel vært greit å høre om systemet ditt, og forandringer du har gjort med det i det siste? - Martin-sama
Fanta4free Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 har nokk ikke det! ikke som jeg vet om vertfall!
efikkan Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hei! Har du sjekket om det er støv i viftene? Er cpu og skjermkort varme? Har du søkt etter virus og spyware? Har du en god brannmur? Har du kjørt Windows Update? Hilsen, efikkan.
Fanta4free Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 bedre emnetittel og litt mindre fjortiss språkk uten ass og lissom hadde kanksje gjort seg! 6436005[/snapback] skal jeg kalle det da?? noe fårslag! måtte bare ha noen i første omgang! er ikke flink til go finne på navn
LYStGASS Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 det hender npen ganger når jeg sitter her på pcen og åpner winamp mens jeg sitter her på firefox med fler taber oppe! da pluselig så slår pcen seg av og på uten vidre liksom! 6435927[/snapback] Kanskje brannreven din har rabies?
efikkan Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 bedre emnetittel og litt mindre fjortiss språkk uten ass og lissom hadde kanksje gjort seg! 6436005[/snapback] skal jeg kalle det da?? noe fårslag! måtte bare ha noen i første omgang! er ikke flink til go finne på navn 6436011[/snapback] Forsøk en emnetittel som forklarer problemet. det hender npen ganger når jeg sitter her på pcen og åpner winamp mens jeg sitter her på firefox med fler taber oppe! da pluselig så slår pcen seg av og på uten vidre liksom! 6435927[/snapback] Kanskje brannreven din har rabies? 6436024[/snapback] Veldig morsomt. :!: Men kanskje vi skal forsøke å hjelpe i stedet? huuu 6436034[/snapback] Reven med rabies var en spøk.
LYStGASS Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hvis vi skal kunne hjelpe deg med noe trenger vi litt mer å gå på Hvis du går igjennom event log,(høyreklikk på min datamaskin>behandle/manage..) Her har du en liten oversikt over tjenester og applikasjoner som gir fra seg en del meldinger..
Shaper^ Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hadde samme problemet, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=598363
Fanta4free Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 Hvis vi skal kunne hjelpe deg med noe trenger vi litt mer å gå på Hvis du går igjennom event log,(høyreklikk på min datamaskin>behandle/manage..) Her har du en liten oversikt over tjenester og applikasjoner som gir fra seg en del meldinger.. 6436247[/snapback] er dt du vill vite da??
anders-j Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Hvis vi skal kunne hjelpe deg med noe trenger vi litt mer å gå på Hvis du går igjennom event log,(høyreklikk på min datamaskin>behandle/manage..) Her har du en liten oversikt over tjenester og applikasjoner som gir fra seg en del meldinger.. 6436247[/snapback] er dt du vill vite da?? 6436352[/snapback] Alt kanskje?
Fanta4free Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Skrevet 5. juli 2006 Hvis vi skal kunne hjelpe deg med noe trenger vi litt mer å gå på Hvis du går igjennom event log,(høyreklikk på min datamaskin>behandle/manage..) Her har du en liten oversikt over tjenester og applikasjoner som gir fra seg en del meldinger.. 6436247[/snapback] er dt du vill vite da?? 6436352[/snapback] Alt kanskje? 6436521[/snapback] jaja! men du må liksom si noe spisilet da! er mye informaskjon vettu jeg har ikke helt greie på det liksom for og vere erlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå