Fjernkontroll1 Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har akkurat lastet ned gunZ online og var klar til å spille. Men når jeg joiner et game kommer det frem: agent error. agent not avable. Kan noen hjelpe meg med det? jeg har nemlig veldig lyst til å spille det
SCV Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Sjekk FAQ på hjemmesiden deres, finner helt sikkert svar.
Fjernkontroll1 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 det er ikke noen faq på hjemmesiden deres
SCV Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 så det der prøvd og patcha det? forumet deres var også nede
Fjernkontroll1 Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Skrevet 4. juli 2006 den patcher av seg selv men den begynner ikke å patche så da trenger jeg vel ikke det
SCV Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 eksakt feilmelding plx google er din venn vet du, eller så kan jeg vere det så lenge jeg får akkurat det den sier.
Fakeor Skrevet 4. juli 2006 Skrevet 4. juli 2006 Det er din internett forbindelse! Prøv å skru av Brannmuren eller noe... Eller NAV!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå