Gå til innhold

Build til lvl 60 Warlock - hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann,

har en lvl 60 warlock som jeg vil respecce nå. jeg vil ha et build hvor jeg kan grinde fort solo. Skal i all hovedsak grinde i Tyr's Hand...

Kan dere anbefale meg et fint build til dette?

Takker for svar..

EDIT: Kom gjerne med tips til hvordan jeg skal ta folka i Tyr's Hand, fremgangsmåte tenker jeg på... Hvilke curses, hvilket pet etc.

Endret av andersø
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du grinder ikke mobs i tyrs hand uten nedetid vil jeg tro. Siden de er eliter og fear ikke funker så bra der. Så, bare gå max damage. Full destro build?

7 7 37

Skrevet (endret)

I tyrs hand er det én ting som gjelder:

Seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-seduce-shadowbolt-drain soul

det trenger du ikke destruction til

MD/ruin er kanskje tyrs-hand build nr 1, ettersom du ikke bruker dots i det hele tatt, men får mer hp, rask summon, og maks shadowbolt-skade

Endret av Pinglebolle
Skrevet

SM/DS er vell den beste grindebuilden som er ute atm (iaffal følge en som har lvlet flere warlocks og grindet med dem)

Jeg har en tekst der det står diverse metoder hvordan man levler og grinder som lock, kan sende deg hvis du vil :)

Skrevet

Jeg har SM/RUIN atm, og det funker fett til å ta elite mobs alene.

Men jeg synes det er en litt "kjedelig" spec.

Mulig at det er lurt å bruke litt i demonology treet slik at voidwalker kan tanke bedre o.l.

Har aldri satt et talent i demonology før så har litt lyst til å teste ut det jeg og, hvis jeg ikke går for Nightfall/Conflagrate.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...