Gå til innhold

Fifa 2006 world cup turnering (xbox360)


FVEE75

Anbefalte innlegg

Hvordan skal vi avgjøre hvem som har hjemme og bortekamp i gruppe og sluttspill?

 

Og det blir vel sånn at 1.plass i pulje 1 møter 2.plass i pulje 2 og motsatt?

6438754[/snapback]

 

Er det noe forskjell på hjemme- og bortekamp egentlig? Tror ikke det skal ha noe å si.

Vinner av Gruppe A spiller mot andreplass i gruppe B og motsatt i semien ja.

 

Vi mangler 2 påmeldinger, samt hvilket lag alias89 vil bruke. Det er ikke lov å velge et lag som allerede er valgt. Har oppdatert siden nå (skikkelig fin og oversiktlig side :no: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan skal vi avgjøre hvem som har hjemme og bortekamp i gruppe og sluttspill?

 

Og det blir vel sånn at 1.plass i pulje 1 møter 2.plass i pulje 2 og motsatt?

6438754[/snapback]

 

Er det noe forskjell på hjemme- og bortekamp egentlig? Tror ikke det skal ha noe å si.

Vinner av Gruppe A spiller mot andreplass i gruppe B og motsatt i semien ja.

 

Vi mangler 2 påmeldinger, samt hvilket lag alias89 vil bruke. Det er ikke lov å velge et lag som allerede er valgt. Har oppdatert siden nå (skikkelig fin og oversiktlig side :no: )

6438915[/snapback]

 

Den siden hoder bra den! Trenger jo ikke være noe store greier.. Da gjør vi det bare sånn at vi melder inn resultatene til deg, slik at du får oppdatert tabellene..

 

Vi starter opp med en gang vi har fått med 2 til. Det er vel heller ikke lov til å bytte lag unnerveis, regner jeg med?

Lenke til kommentar
360 eller vanlig xbox? jeg kan være england :p

6439086[/snapback]

 

Som det står i topic... 360..men det går vel kanskje ann å bruk xbox1 også på live.. spillet finnes vel der også, og kan møte folk med xbox360?? eller tar jeg feil`?

hva er gamertagen din da?

Endret av FVEE75
Lenke til kommentar
Den siden hoder bra den! Trenger jo ikke være noe store greier.. Da gjør vi det bare sånn at vi melder inn resultatene til deg, slik at du får oppdatert tabellene..

 

Vi starter opp med en gang vi har fått med 2 til. Det er vel heller ikke lov til å bytte lag unnerveis, regner jeg med?

6439095[/snapback]

 

Ikke lov å bytte lag midt i cupen nei, det ville jo bli for dumt. Når kampene er spilt kan man jo bare rapportere resultatet i denne tråden, så er alle resultat offentligjort og vi minsker sjansen for juks og fanteri :)

Lenke til kommentar
Den siden hoder bra den! Trenger jo ikke være noe store greier.. Da gjør vi det bare sånn at vi melder inn resultatene til deg, slik at du får oppdatert tabellene..

 

Vi starter opp med en gang vi har fått med 2 til. Det er vel heller ikke lov til å bytte lag unnerveis, regner jeg med?

6439095[/snapback]

 

Ikke lov å bytte lag midt i cupen nei, det ville jo bli for dumt. Når kampene er spilt kan man jo bare rapportere resultatet i denne tråden, så er alle resultat offentligjort og vi minsker sjansen for juks og fanteri :)

6439168[/snapback]

nå var det en til som ville være med her, og ville være England.. Da mangler vi kunn 1 person, så er vi i gang.. Gleder med til å motta gullet :)

Lenke til kommentar
360 eller vanlig xbox? jeg kan være england :p

6439086[/snapback]

 

Som det står i topic... 360..men det går vel kanskje ann å bruk xbox1 også på live.. spillet finnes vel der også, og kan møte folk med xbox360?? eller tar jeg feil`?

hva er gamertagen din da?

6439101[/snapback]

 

det er jeg som er alias89... tredje eller no som meldte seg på. ;)

 

når blir d?

Lenke til kommentar

Da er siden oppdatert med kamptidspunkt. Disse tidene er ikke fullstendig spikret (dvs. du kan flytte kampene, men gjør ditt beste for å overholde tidene (veldig mye lettere å administrere)). Kampene er lagt med 30 min mellomrom for å sørge for at spillerne får nok hvile og restitusjon mellom kampene ;)

 

Når en kamp er spillt er det hjemmelagets ansvar å melde inn resultatet i denne tråden. Hjemmelaget i dette tilfellet er det laget som står oppført som hjemmelag på nettsiden. Hvem som er hjemmelag i kampene har mindre betydning (dvs. hvem som inviterer hvem til kamp).

 

Jeg vil oppdatere tabellen så fort jeg kan (blir litt treg oppdatering på mandag ettersom jeg ikke er hjemme før på kvelden en gang).

 

Da mangler vi bare 1 påmelding til i løpet av helgen, så er vi i gang!

Lenke til kommentar
Hmmm.. hadde håpet vi kunne spilt i helgen jeg :hmm: 

Begynt fredag og blitt ferdig innen søndag!!

for jeg blir borte noen dager fra mandag av :(

6443115[/snapback]

 

Skal ut i helga jeg :hmm: så då har eg ikke så mye tid

 

Men jeg sikkert nok av tid i ukedagene :thumbup:

Endret av Hjelm87
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...