Gå til innhold

Fotografering med Canon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folkens jeg vurderer å ta bilder av nakne kvinner noe som skal representere kunst utrykk for mine bilder. Lurer på hvor jeg kan skaffe aktmodeller til fotografering?  :dribble:

6427154[/snapback]

Prøv å opptre mere profft i forhold til kunstformen har tenkt å være en representant for. Den smilyen din får meg pissed off i alle fall. Jeg driver ikke med akt fotografering, men med akt tegning/maling. Fellesnevneren er at man ikke bør "sikle" på kvinnen man skal ha som motiv, ei heller klå på dem. Hvis du får dem til å føle seg komfortabel i situasjonen, tar bildene, gir vedkommede penger, så kanskje hun kommer flere ganger.

Lenke til kommentar

Du har fått i oppdrag å ta bilder av brudepar som har sex brylupsnatten??

Du har endret alle innleggene dine i tråden, dette er jo bare tøv.

Kontakt heller Lek eller aktuell rapport og spør etter hva du skal fokusere på!

Endret av TOH65
Lenke til kommentar

Etter å ha sett trådstarters diverse poster på ulike steder på forumet skulle en enten tro:

 

1) han er 12 år

2) ufattelig barnslig

3) ikke har evne til å ordlegge seg slik at han blir tatt på alvor

 

 

Hadde det vært i mine moderator dager hadde det vanket en rimelig kraftig advarsel for siste døgns posting

Lenke til kommentar

Trenger jeg si mer enn: Stenges.

 

Ber alle være på vakt overfor trådstarter (rembrandt) og rapportere videre regelbrudd evt. helst sende meg en PM om saken. Har gitt han én sjanse til, men gjentar det seg blir det ufrivillig ferie. Å oppføre seg på denne måten er ikke godtatt på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...