Gå til innhold

Hvem MSI hovedkort bør jeg velge?


abrj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter en rask titt på de to kortene, så mener jeg at det er kun Blåtann som er hovedforskjellen.

(Kan selvfølgelig ha gått glipp av noe vesentlig.)

Det er også forskjell i antall minneplasser, men kjøper du 1*512MB brikke så skulle du være berget i lang tid fremover.

(PS. Legg merke til bruken av store bokstaver i MB :smile: )

 

Slik sett så blir det ditt behov, og en evt. prisforskjell som avgjør.

Lenke til kommentar

Blåtann kan være ganske kjekt å ha. Regner med at det etter hvert vil bli mer behov for det. Ganske greit å bruke til synkronisering av lomme-pc. Etter hvert kan vel hver og en av oss ende opp med en blåtann mobiltelefon som vi vil laste inn en fet java-applikasjon på.

 

Du får selv vurdere om behovet kommer opp mens du bruker dette hovedkortet. Dersom det ikke gjør det, så er det vel bare dumt å bruke ekstra penger på det.

Lenke til kommentar

Jeg ville helt klart valgt det nye 845GE MAX-L.

 

Hvorfor:

 

[*] Støtte for DDR333 minnebrikker (PC2700).

[*] Støtte for Hyper-Threading.

[*] 5.1 Channel audio

 

Med andre ord en oppdatert versjon av gamle 845G MAX-L. Spesifikasjonene er forøvrig bortimot identisk slik jeg ser det.

 

Uansett, lykke til.

Lenke til kommentar

Komplett skal ha 1064,- for sitt MSI 845G MAX-L Hovedkort S478/533mhz hovedkort, mens PCutstyr skal 1070,- for sitt MSI 845GE MAX-L Hovedkort S478/533mhz I845GE, ATA/133, ATX, LAN, USB2.0, VGA (Komplett skal ha 1109,- for sitt). Tror jeg kjøper 845GE versjonen hos PCutstyr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...