Gå til innhold

6280, Anbefales den?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vurderer og få stefaren min til og ta an tur på lefdal i morgen for meg, og kjøpe telefonen.

 

får bare håpe jeg er en av de heldige som får en som virker :) hvis ikke får jeg bare sende den inn på service, og få den oppdatert :D

6422931[/snapback]

 

Hatt min nå ca 1 uke, vil si det er en meget funksjonell telefon.. men virker "billig".. slarkete "sliding-funksjon" og virker en smule dårlig sammensatt.. hvis man ser bort fra dette er telefonen super! Knall skjerm, go lyd på mp3 (bruker Portapro headset), og brukbart kamera.. 3G fungerer meger bra (Y)

Lenke til kommentar
Hvordan er tilkoblingsmulighetene med tanke på "vanlig" headset til å høre på musikk? Er det vanlig jack-inngang, eller er det bare mobiljalla som fungerer? Vurderer denne og vil gjerne kunne koble til mine Koss Porta pro...

6434356[/snapback]

 

Ikke vanlig jack-inngang :( , overgang kan trolig kjøpes.

Lenke til kommentar
6280 har nesten alt, den er også inkludert problem!

 

I alt for mange tilfeller er det funnet feil på telefonen, ikke kjøp...

6435327[/snapback]

 

Har svart på dette før, men sier det igjen!

 

Få ekspeditøren i butikken til å ta fram 3-4 telefoner og velg den som er tightest i sliden. Ved problemer (booting, kutting i mp3avspilling etc) drar du rett tilbake til butikken (før det har gått 7 dager (DOA) og får NY telefon!

 

Kjøpte min(e) på Siba Furuset i Oslo og fikk ovennevnte problemer med den første og dro tilbake med den etter 2-3 dager og fikk ny tvert. Fikk velge mellom 3 stk begge gangene og den jeg da valgte var så tight og fin som det går an og få den og har oppført seg nesten eksemplarisk. Klarer faktisk ikke å få meg til å skifte den ut selv om jeg har tungt mobildilla :blush:

 

Så.. skal/må du kjøpe den over nett hadde jeg droppet det.. ikke kult å eie en telefon som er mere i postens hender på vei til/fra service enn i dine :thumbdown:

 

Skal du derimot kjøpe den av en seriøs forhandler/butikk du kan dra til ved problemer hadde jeg kjøpte den TVERT!.. får/finner du en som er bugfri er telefonen nemlig STRÅLENDE! :love:

 

Lykke til!! ;)

 

Edit: Leifs

Endret av Lifeforms
Lenke til kommentar
6280 har nesten alt, den er også inkludert problem!

 

I alt for mange tilfeller er det funnet feil på telefonen, ikke kjøp...

6435327[/snapback]

 

sant så sant.

men, etter hva jeg har hørt er den siste firmware oppdateringen ca helt feil fri, så da er det jo en konge mobil :D

jeg har ikke hatt noen problemer med min mobil enda ;)

 

edit:

etter hva jeg ser her nå, så er vi to stk som er ganske fornøyde med telefonen hitil :D

Endret av mobilfreaken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...