Gå til innhold

Mere MSN trøbbel, kommer ikke på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg får ikke logget meg på msn lengre, har prøvd forskjellige versjoner, windovs messenger, windovs messenger LIVE, aMessenger, å jeg har prøvd å logge meg på andre maskiner.

Dette kommer opp "server er opptatt/server is buisy"

Andre har logget seg på msn, på min maskin, det funker, ingenting som er opptatt der.

Det har vært sånn i hele gård, og til nå idag...er ganske avhengig av msn, å jeg skjønner ikke helt hvordan jeg kan få at "min" server er opptatt...

Dette har aldrig hendt før...

Er det noe man kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar, har prøvd en god del klienter, uten hell...men det som er så rart, er at andre kan logge seg på alle de andre klientene(ja vi har prøvd) på min maskin, jeg kan ikke logge meg på noen klienter på andre maskiner(ja vi har prøvd) :ermm:

Skrevet
Går det an å logge på med andre e-mailer der? Både hotmail/msn og andre?

6421440[/snapback]

Det har jeg skreve flere ganger (tror iallefall to ganger) at det går....hyar prøvd med to andre adresser, det går knirkefritt...har også prøvd med disse andre to adressene(som ikke er mine) på alle msn versjonene, og forskjellige klientene jeg prøvde, alt funket.

Kommer meg enda ikke inn :cry:

Har søkt på feilkoden, men det som kom opp og skulle "hjelpe" hjalp fint lite....både ved søk på google og i msn troubleshootinga....

Har også feilsøkt tilkoblinga, den var fin stod det...

Må ha mere hjelp her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...