Xecuter Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Jeg er interessert i HARMLØSE glitcher til Splinter Cell Versus, både Xbox og PC. Grunnen til det er at det er moro, og man kan få til rare ting, og jeg klarer ikke vente til Double Agent kommer . Jeg vil ikke har glitcher som skaper fordeler for andre, Rail Glitch osv. Disse glitchene jeg poster nå funker både på Xbox og PC, og er HARMLØSE! Det er også blant de vanligste: Glitch: Retard Glitch Bane: Alle | Modus: Alle | Personer: Spy | Utstyr: Smoke/Flash/Chaff (noe som kan "laddes opp", Sticky Cam. 1. Skyt et kamera på en vegg slik at du kan nå det. 2. Ta opp våpenet, velg smoke/flash/chaff og ladd det opp - hold inne høyreklikk/Left Trigger og ikke slipp den. 3. Når tingen er laddet opp velger du Sticky Cam uten å slippe høyreklikk/Left Trigger. Det skal se ut som du ladder opp kameraet. 4. Så går du mot kameraet på veggen med våpenet oppe og stcky cam ladd, helt til Revome Camera-menye kommer opp. 5. Trykk på Remove Camera, og etter et halvt sekund slipper du høyreklikk/Left Trigger. 6. Gå ut av kamerat og voila! You are retarded! 7. For å komme ut av det er det bare og ta kameraet eller dø. Glitch: Miniatyr Glitch Bane: Alle | Modus: Alle | Personer: Spy | Utstyr: Sticky Cam 1. Find et rør i et tak eller noe som du kan henge etter. Klarte opp i det. Ta opp våpenet slika t du henger etter bena med våpenet oppe. 2. Skyt et kamera på veggen. 3. Skyt et annet kamera oppå det kameraet du allerede har skutt. Du vil får opp "You cannot place a camera here" eller noe sånt, og spionen detter ned fra røret. Nå skal du stå med føttene halveis nedi bakken. 4. Viss du ruller eller setter deg ned så kommer du delvis ut av det. Dø for å komme helt ut av det. Glitch: Utfor Sea Tunnel Bane: Aquarius | Modus: Alle | Personer: Spy | Utstyr: Ingen (Sticky Cam til Miniatyr Glitch) 1. Gjør Miniatyr Glitch. Et rør fins i Techroom. 2. Gå til Sea Tunnel og se mot døra som fører ut. I venstre hjørne hopper du opp på kanten og setter deg ned 3. Gå ut av Sea Tunnel og inn til fiskene og vannet ++. 4. Det er ingen måte å komme seg ut derifra så du må gå til lobby for å komme ut. Easter Egg: UFO Bane: Museum | Modus: Alle | Personer: Spy | Utstyr: Ingen 1. Gå til Exhibition Room. Hvis du ser mot heisen er det til venstre. 2. Gå opp trappene til toppen. 3. Stå ca midt i og hopp over rekkverket til den papplakaten (eller hva det er), klatre over den og hopp til platået neden for. 4. Spring ut og se på himmelen. Kommer mer senere. Skal spise. Have fun. Kom med glitcher dere også!
shizz kebab Skrevet 3. juli 2006 Skrevet 3. juli 2006 Skullr prøvd det ut om jeg ikke hadde hatt for mye riper i spill-CD'en.
Xecuter Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Skrevet 3. juli 2006 Du trenger ikke DVDen for å spille Versus! ...\Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory\Versus\System\SCCT_Versus.exe starter Versus uten DVD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå