icy_T Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 hei.. jeg har et irriterende problem.. når jeg surfer på nett, og finner et bilde som jeg vil bruke til photoshop ol. , så høgreklikker jeg på bildet og velger lagre.. då kan jeg kun lagre som *.bmp .. jeg kan ikke lagre *.gif bilder eller *.jpg bilder.. dette er meget irriterende.. og der er vell noen her som kan hjelpe meg med problemet? Mvh Tom
-Alex- Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 hei..jeg har et irriterende problem.. når jeg surfer på nett, og finner et bilde som jeg vil bruke til photoshop ol. , så høgreklikker jeg på bildet og velger lagre.. då kan jeg kun lagre som *.bmp .. jeg kan ikke lagre *.gif bilder eller *.jpg bilder.. dette er meget irriterende.. og der er vell noen her som kan hjelpe meg med problemet? Mvh Tom 6410250[/snapback] Er det firefox du bruker?
icy_T Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 WOW! det var kjapt svar.. nei jeg bruker IE6..
-Alex- Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Bytt til firefox. Link! Bildene blir vell lagret som det formatet de er. Du kan jo endre filtyper i photoshop og?
icy_T Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 neeh.. er trofast mot IE bildene skal bli lagret som opprinnelig format i IE også.. men ikke på min pc.. på mine andre datamaskiner kan jeg lagre som opprinnelig. ja, jeg kan endre filtype i photoshop.. men jeg gidder ikke å sitte å fornadre format på hvert eneste bilde.. vi snakker om mange bilder her jeg sjekka nettop.. 30bilder tar 46MB fordi jeg må lagre de som bitmap..
mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 IE suger, Firefox eller Opera er til for at folk ikke ska få problemer, sitter med Firefox har aldri hatt problem, brukte IE før masse søppel kom på maskinen via IE
-Alex- Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 IE suger, Firefox eller Opera er til for at folk ikke ska få problemer, sitter med Firefox har aldri hatt problem, brukte IE før masse søppel kom på maskinen via IE 6410289[/snapback] Enig! IE skaper kun trøbbel.
mb_zzz Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 holder Firefox´en oppdatert hele tiden, har aldri fådt problemer via FireFox
icy_T Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 jaja.. men nå er ikke spørsmålet hvilket internett program som er best..
Canute Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Idioter. Hva med å faktisk hjelpe han i steden for å trolle slikt? Uansett! Long version: http://www.felgall.com/brsie22.htm Short version: Tools -> Internet Options -> General -> Delete Files
Nonsens Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Som vanlig masse innlegg som ikke gir trådstarter noen løsning. Sukk, snakker om ubrukelige folk. This behavior may occur if a damaged program file (for example, an ActiveX or Java object) is downloaded to the SystemRoot\Downloaded Program Files folder on your hard disk. http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;810978 Med andre ord: Slett 'temporary internet files' fra Tools - Internet options i IE. Endret 30. juni 2006 av Nonsens
icy_T Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 det morsome er at dette faktisk fungerte tusen hjertelig takk Canute! nå blir det mye lettere å lage photoshop bilder *saken oppklart*
zjulik Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 (endret) Som vanlig masse innlegg som ikke gir trådstarter noen løsning. Sukk, snakker om ubrukelige folk. Tiltredes. Hvis jeg ser én "Bruk en annen nettleser"-post til som svar på hvorfor noe som burde fungere i IE ikkke gjør det...så er det en for mye Vi kunne jo likegodt erstatte hele Windows-forumet med en sticky: Bruk Linux Hadde det vært en god ide? Endret 30. juni 2006 av zjulik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå