Rocinante Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hei. Maskinen starter ikke normalt. Etter å ha forlatt maskinen en 20 minutters tid under en Spybot - Search & Destroy-økt trodde jeg PC-en hadde låst seg i dvalemodus. Tastaturet hadde ikke strøm. Jeg kaldstartet maskinen, men det hjalp ikke. Slik er ståa nå: Ved å trykke på startknappen hører jeg at noen vifter går, skjermen får ikke signal, jeg hører ikke "take-off" fra harddisk, hører ikke startlyder i det hele tatt (ingen pip), tastatur har ikke strøm, optiske lesere har ikke strøm (vil iallfall ikke åpnes). POWER lyser grønt og HDD lyser rødt, som vanlig. PC-en starter ikke -- ingen RAM-opptelling etc. Noe lignende har skjedd tidligere, men da "løste problemet seg selv". Maskinen startet dengang plutselig etter å ha befunnet seg noen minutter i denne apatiske tilstanden. Takk til eventuelle svar i form av diagnoser, løsningsforslag etc.
Sindre90 Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) har du nylig vert inne i pcen og fikset på noen ledninger? Endret 29. juni 2006 av Sindre90
Rocinante Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 har du nylig vert inne i pcen og fikset på noen ledninger? 6406920[/snapback] Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå