Gå til innhold

TES: Stjele i marcetdistrict? Hvordan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
skal du stjele i market district burde du ha høy sneak skill. også passe på at det ikke er noen vakter som kan se deg. quicksave før du pirker locken. eneste stedet det ikke er mulig å stjele i fra er "rindir's staffs". fyren sover jo aldri :p hehe.

6529922[/snapback]

det er en tid på kvelden hvor han er ute på the merchants inn eller et annet sted uansett han er ute på kvelden en stund,men jeg mener i sånne tilfeller holder bare med 100% chameleon :thumbup:

Skrevet
skal du stjele i market district burde du ha høy sneak skill. også passe på at det ikke er noen vakter som kan se deg. quicksave før du pirker locken. eneste stedet det ikke er mulig å stjele i fra er "rindir's staffs". fyren sover jo aldri :p hehe.

6529922[/snapback]

det er en tid på kvelden hvor han er ute på the merchants inn eller et annet sted uansett han er ute på kvelden en stund,men jeg mener i sånne tilfeller holder bare med 100% chameleon :thumbup:

6534018[/snapback]

hehe joda. rart ikke bethesda har tenkt noe over det at man kan få til 100% chamelon og greier. kan jo på en måte si at der er juks da.

går det ann å få 100% resist damage? hmm det må jeg prøve ut. bare synd jeg sitter på jobben nå :p

sjekk det råskinnet av en maskinen jeg sitter på nå da.

Skrevet

6529922[/snapback]

6534018[/snapback]

det er jo ikke noe bra å stjele på rindir's staffs....

De gode stavene er jo låst inne i et skap som ikke kan bli åpnet.

Skrevet

du må tenkte på utfordringen vettu :p.. men har skjeldent finni noe bra ved innbrudd. gikk ned i kloaken og fant mye bedre ting der på banditter og slikt. bla. min første glass bow :p...

• 3 uker senere...
Skrevet
du må tenkte på utfordringen vettu :p.. men har skjeldent finni noe bra ved innbrudd. gikk ned i kloaken og fant mye bedre ting der på banditter og slikt. bla. min første glass bow :p...

6546981[/snapback]

har rett i det. lastet ned en mod at man kunne bäre evig også var det bare å stjele. raidet 5-6 hus på en natt og tok alt som verd noe også neste morgen drog jeg rett til black market (en mod) å begynte på den kjedelige jobben med å selge alle tingene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...