Gå til innhold

Program som "deler opp" sanger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller ikke mobiler mp3 da? Isåfall er det jo abre å finne et program som hvor du kan klippe og lime i sanger, samt et program som komprimerer fila så den spiller litt færre kbp/s. Personlig liker jeg http://www.goldwave.com/ veldig godt. Ikke bare fordi det er enkelt og gratis, men også fordi du kan åpne filmer og få inn bare soundtracket.

Programmer som gjør filer spillbare på mobil har jeg aldri hørt om, ettersom jeg trodde alle mobiler kan spille mp3, men jeg er rimelig sikker på at dette følger med mobilen i form av software-disc eller noe slikt :) Vil du ha filene mindre laster du ned et komprimeringsprogram for mp3, dette finner du lett på Google :)

Skrevet (endret)

Prøvde og dele det opp med "lydinnspilling" på dataen men mobilen (en d600e) tok ikke filen, har null peiling på slikt så trenger programmer med linker til, helst ett som gjør alt sammen.

Endret av Sondre05
Skrevet
Prøvde og dele det opp med "lydinnspilling" på dataen men mobilen (en d600e) tok ikke filen, har null peiling på slikt så trenger programmer med linker til, helst ett som gjør alt sammen.

6406605[/snapback]

Hvis du bruker lydinspilling programmet som følger med windows, får du det i feil format. Programmet jeg la ut, derimot; gir deg Mp3 format, som skal funke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...