Heineoen Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hei! Har fått veldig god støttet med bilstereo spørsmål her før å det er jeg super takknemmelig for! Har funnet ut at jeg må ha meg nytt frontsett og en sub.. Disse har jeg sett flere har anbefalt: Frontsett: Focal 165A1 Sub: Helix Deep Blue 12 single Er dette forsatt det dere vil anbefale? Husk..! Frontsettet forløbig blir drevet kun av cdspilleren (Pioneer 4x50w mosfet) sammen med to 6x9 høytalere. Så også på Morel Pulse 6, men har en misstanke om at denne er enda tungere å drive, og nok vil kreve en eksternforsterker? takk! Endret 29. juni 2006 av Heineoen
Defus Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Etter som jeg kan se, har de stortsett samme følsomhet. Eneste forskjellen er at Morel settet tåler en hel del mere watt enn Focal settet, men det er jo forsåvidt uviktig også. Endret 29. juni 2006 av Defus
Longman Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) er DETTE samme komponentsettet bare at det er litt mindre i fysisk størrelse? Endret 29. juni 2006 av Longman
Heineoen Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Skrevet 23. juli 2006 Nå har jeg hverfall skaffet meg Focal 165A1 settet.. Stor kvalitetshevning, men kunne nok trengt en ekstern forsterker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå