Kanetheheatsink Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Hei! Ganske enkelt spørsmål, jeg har KJØPT (!) Act of War og prøver å innstalere det. Under innstalasjon får jeg en feilmelding der jeg kan velge prøv igjen, avbryt og ignorer. Prøv igjen hjelper ikke. Da får jeg samme feil. Avbryt ødelegger innstalasjon. Ignorer fungerer, MEN etter innstalasjon får jeg bare beskjed om at jeg har i feil CD. Hva kan jeg gjøre? Flere med samme problem? Mvh. Lasse btw, skal linke til bilde av kvitteringen på spillet om noen absolutt må vite at jeg ikke har lastet det ned...
KristianF Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 (endret) Du får en feilmelding mens du installerer? Er vel riper på plata. Eller annet dritt. Prøv å vask den godt, og prøv igjen. Evt. se om det funker med en no-cd crack. Endret 29. juni 2006 av Stealth-
Kanetheheatsink Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 (endret) Kjøpte det igår, så er vel 99,9% ripefri... EDIT: Glemte at klokka var over 24:00 Endret 29. juni 2006 av Kanetheheatsink
Kanetheheatsink Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 (endret) Prøver å innstalere igjen. Første forsøk: Andre forsøk: Hjelper dette noe? EDIT: La ved enda en feil... Endret 29. juni 2006 av Kanetheheatsink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå