Canute Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Heisann. Jeg har det siste året brukt Firefox, men etter at Opera 9 kom ut gikk jeg over til det. Fungerte utmerket og jeg storkoste meg med min nye nettleser, etter 3-4 dager er alle sider treige. Det tar 5-6 minutter å laste diskusjon.no i Opera, i Firefox tar det et par sekunder. Jeg driver et nettsted på en server som står i nettverk med meg, altså 100mbit, den er også utrolig treig så jeg regner med at dette har med opera å gjøre. Noen som har peiling? Knut.
Pricks Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Antivirus-program som scanner Opera unødig? Firewall som hindrer trafikken til Opera?
Canute Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Skrevet 19. juli 2006 Ehem, bump? Men uansett, hadde glemt at jeg hadde satt på proxy
Lidskjalv Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Etter å ha prøvd IE7 virker opera treg. Sant som det er sagt.
Lidskjalv Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Nei...tror vi kan strides om det etterhvert. Ny renderingsmotor på ie7 beta jobber fortere enn jeg har sett noen annen browser gjøre. og da tenker jeg på rendingen av websider. Bilder og tekst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå