Gå til innhold

Amxmodx admin i cs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har en liste over alle admin kommandoene. Men noen av kommandoene kan du kun bruke hvis du er i cs på serveren. Derfor laget eg meg en admin konto inne i server consolen slik at eg kan logge med på med admin rettighetter når eg har logget meg på serveren i cs. Mye enklere å kunne styret alt der uansett slik eg slipper å skifte vindu hele tiden.

Men va skal eg skrive i console vindue i cs når eg skal logge meg på som admin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor ikke bare legg

"STEAM_0:0:XXX" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"

i users.ini? Da slipper du å logge deg inn. Erstatt STEAM_0:0:XXX med din Steam_ID.

Endret av Joakim.
Skrevet (endret)

Har fikset det nå uansett takk for hjelpen. Måtte bare lese litt på amx-x forumet.

Men eg har noe til eg vil spør om. Eg refererer til dette innlegge. Eg mangler fremdeles ban pluginen.

Dette er somsakt en plugin som gjør at når du baner folk så får den som har blitt banet se vor lenge osv.. alså et vindu som kommer opp med ban info så vises dette i 10 sekunder så blir du utestengt. Eg finner ikke en plugin til dette men vet at det finnes men tanke på at eg har sett dette hos en venn.

Så er det noen som vet va denne pluginen hetter?

Endret av eddielie30
Skrevet (endret)
Har fikset det nå uansett takk for hjelpen. Måtte bare lese litt på amx-x forumet.

Men eg har noe til eg vil spør om. Eg refererer til dette innlegge. Eg mangler fremdeles ban pluginen.

Dette er somsakt en plugin som gjør at når du baner folk så får den som har blitt banet se vor lenge osv.. alså et vindu som kommer opp med ban info så vises dette i 10 sekunder så blir du utestengt. Eg finner ikke en plugin til dette men vet at det finnes men tanke på at eg har sett dette hos en venn.

Så er det noen som vet va denne pluginen hetter?

6406875[/snapback]

Les hva eg skriver :) Eg har stilt et nytt spørsmål.

Endret av eddielie30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...