xanonymx Skrevet 28. juni 2006 Skrevet 28. juni 2006 Er det noen som vet hvordan man kan lage en egen stream for musikk og film filer?
xanonymx Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 Er det ingen som vett? Hvis jeg har plassert dette innlegget på feil plass, vennligst gi beskjed.
Sevenord Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 Vet at dette skal gå med Winamp, så om du søker på winamp og stream så bør du finne noe. Bare ett tips.
mikis Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Med denne kan du sette opp en streamserver for lyd/video: http://www.videolan.org/vlc/ ShoutCast er også et alternativ: http://www.shoutcast.com/download/serve.phtml Personlig ville jeg gått for det første alternativet.
xanonymx Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Skrevet 30. juni 2006 Kan jeg ta og sette opp en stream og slå av daten og den er fortsatt oppe?
Trynemjoel Skrevet 30. juni 2006 Skrevet 30. juni 2006 Kan jeg ta og sette opp en stream og slå av daten og den er fortsatt oppe? 6412114[/snapback] Hvordan har du tenkt å få det til? maskinen som har serveren og som har filene som spilles av må selvsagt være på.
salah Skrevet 1. juli 2006 Skrevet 1. juli 2006 Kan jeg ta og sette opp en stream og slå av daten og den er fortsatt oppe? 6412114[/snapback] Det må alltid være en datamaskin (server) som er oppe og streamer til lyttere. Hvis du skal slå av datamaskinen og streamingen fortsatt skal være på, må du ha en server som: 1. alltid er på (så lyttere kan koble seg opp mot) 2. har musikk/talefiler som den kan spille av (en radio uten lyd eller tale er ikke alltid fristente å høre på)
xanonymx Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Skrevet 1. juli 2006 Nei, skjønner det. Det jeg tenkte litt på var at om der er en internett siden som jeg kan lastet det opp på. f.eks. home.no sidene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå