driv Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) har nettopp kjøpt en asus a6ja. alt er bra utenom lyden. syned det blir sslik "box" lyd fra den. Var bedre lyd fra den gammle hpen jeg hadde. Finnes det noen oppdateringer eller innstillinger jeg kan gjøre for å få bedre lyd ? Endret 27. juni 2006 av driv
efikkan Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Hei! Har du prøvd andre høyttalere? Kanskje nye lydkortdrivere vil hjelpe? Hilsen, efikkan.
hiddendepths Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) hei! det er lydkortet som er fucked!, det er ikke meningen at dette ska skje. blir det dårlig lyd når du lytter til musikk, ser film osv? har selv en pc med lydfeil har forvregniger/skrapelyder i lyden å frustrere meg over. men du kan jo gå inn på kontrollpanel å skjekke volumkontrollen. viss de står på fult er det bare å klage dær du har kjøpt den over for dårlig lyd Endret 27. juni 2006 av hiddendepths
driv Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Skrevet 29. juni 2006 fikk tak i nye drivere. alt ok nå. takk for hjelpen. henta drivere fra realtek sin side.
efikkan Skrevet 29. juni 2006 Skrevet 29. juni 2006 fikk tak i nye drivere. alt ok nå. takk for hjelpen. henta drivere fra realtek sin side. 6404913[/snapback] Jeg har selv hatt problemer med lyddrivere fra Realtek, men da på stasjonære pcer. Men uansett kan det være ok å vite, i tilfelle andre støter på samme problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå