Gå til innhold

Batterikapasitet - canon EOS 350 D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er batterikapasiteten på Canon EOS 350 D? Vet hva som står i spesifikasjonene, men hva er virkeligheten?

6395028[/snapback]

 

Første gangen tok jeg ca 770 bilder før lading, men det varierer mye elt etter hvor raskt du tar de, hvor mye blitz osv.....

6395053[/snapback]

 

Om jeg kan knipse en helg er jeg fornøyd :thumbup: Ikke sååå kravstor...enda!

Lenke til kommentar

Dette er et kamera med MEGET god batterikapasitet, du må opp til langt dyrere modeller for å få bedre.

 

Nærmeste du komme er vel 20D og 30D, disse har også veldig god batterikapasitet.

 

På mitt Dynax 5D er det også god batterilevetid, men ikke like bra som 350D

Men alikevel kan jeg leke meg en uke uten at det går tomt, da med en del "leking".

Lenke til kommentar
Dette er et kamera med MEGET god batterikapasitet, du må opp til langt dyrere modeller for å få bedre.

 

Nærmeste du komme er vel 20D og 30D, disse har  også veldig god batterikapasitet.

 

På mitt Dynax 5D er det også god batterilevetid, men ikke like bra som 350D

Men alikevel kan jeg leke meg en uke uten at det går tomt, da med en del "leking".

6395394[/snapback]

 

Høres bra ut :) Kameraet er bestilt og klarer nesten ikke vente....

Lenke til kommentar

Sjekk ut 350D testen under "Batteri" og legg merke til forskjellen på 300D (forrige modell) og 350D. Og det selv om 300D batteriet er dobbelt så stort(!). Så det blir nesten feil å si at 350D har bedre batterikapasitet, men at kamera har lenger batterilevetid det er helt sikkert.

Endret av sNx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...