Simma89 Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Etter patch 1.11 får jeg opp en feilmelding hve gang jeg dreper en mob. Det virker som det er på noen typer mobs den kommer.. noen som vet hvordan jeg kan fjerne denne feilmeldinga? er jævlig irriterende! Feilmeldingen sier: Error: bad arrgument #1 to 'gsub' (string expected got nil) AddOn: sct File: Sct_global_parser.lua Line: 74 Count: 1 Noen som har samma problem? hva skal jeg gjøre for å fjerne det? Endret 27. juni 2006 av Simma89
Kasp Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Tror det vil hjelpe å laste ned nyeste versjon av SCT (Scrolling combat text) siden det ser ut som om det er det som forårsaker feilmeldingen din. Sikkert SCT som har problemer med å vise enten exp gained eller reputation gained siden du får det hver gang du dreper en mob.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Feilmeldingen sier jo at det er "ScrollingCombatText" addonen som er problemet AddOn: sct Prøv å oppdatere den Er ikke sikker, men prøv EDIT: Kasp var før meg Endret 27. juni 2006 av heanwi
Simma89 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Skrevet 27. juni 2006 (endret) hvor kan jeg gjøre det a? jeg har bare lastet ned Sånn cosmos sak. har ikke så mye greie på detta, var en kamerat som lasta ned for meg.. spørete han kameraten som lasta ned cosmos til meg og han sa at han hadde samma problem.. og han viste ikke hvordan han skulle fikse det... Endret 27. juni 2006 av Simma89
End-re Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 gå til mappen der du har innstalert wow, f.eks c:\spill\World of Warcraft\ så går du inn på mappen som heter "Interface" om jeg ikke husker helt feil, så går du inn på mappen som heter "AddOns" (c:\spil\World of Warcraft\Interface\AddOns\) Så inne der leiter du etter ei mappe som heter "sct" eller "scrolling combat text" eller noe i den duren, så sletter du den. Etter det så går du til denne linken:Scrolling Combat text så unzipper du den til f.eks skrivebordet ditt (dette kan du gjøre med f.eks Winrar) Så går du innpå mappen (som heter sct4131) så tar du å klipper ut de mappene der som heter "sct" og "sct_options". Så går du til wow mappen din , inn på interface mappen og så inn på addons mappen, der limer du inn de to mappene du netopp klipte ut, Voila,, nå skal feilmeldingen være borte
Thel Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Joda, er som sagt SCT, og feilmeldingen popper opp hver gang du får reputation, jeg merket dette midt under et Aq20 raid, og måtte bare disable hele add-on midlertidig for å slippe feilmelding spammingen midt i fighter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå