lta Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Er det noen som har erfaring med ASUS A8F? PSData selger den: http://www.psdata.no/ps.asp?it=128853&mlevel= På papiret virker det som et relativt greit kompromiss mellom pris, vekt, funksjoner og ytelse. Har ikke behov for topp ytelse til spill, etc. Det blir mest kontorapplikasjoner, noe bilderedigering og en film i ny og ne. Mobilitet og trådløs kommunikasjon også viktig. Endret 27. juni 2006 av lta
Sorce Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Har ikke erfaring med denne spesifikke pcen, men sitter i øyeblikket på min andre ASUS bærbare og er strålende fornøyd med begge. Men somsagt det er A3 og A6 jeg har hatt ikke A8 men kan umulig tro denne skulle være dårligere på kvalitet en noen av de tidligere modellene dem har hatt
fose Skrevet 27. juni 2006 Skrevet 27. juni 2006 Jeg synes ikke ytelsen er allverden i forhold til prisen. Men jeg antar at den vil være stillegående, ikke for varm, lett og hendig med OK batteritid. Ytelsene burde være tilstrekkelig til ditt bruk, men 1024 RAM ville jeg hatt uansett. Med andre ord hadde jeg kjøpt ekstra 512 RAM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå