Gå til innhold

Microplex, bra ? dårlig?


Anbefalte innlegg

Ja, jeg bestilte ett par ting fra microplex, men jeg fikk noen deffekte varer. Sjekket pakken som ble sendt via posten og det var ikke antydninger til skader.

 

Jeg har sendt mail 2 ganger på 3 dager nå, og lurer liksom på om de noen gang svarer på disse mailene eller ikke ? Skal jo tross alt sende varene i retur siden de ikke er hele men i biter :s

 

Er microplex en bra webshop når det gjelder service ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikek hatt problemer med Microplex når det gjelder service, men har bare hatt problemer med en vare kjøpt derfa. Når du sier 2 mailer på 3 dager så må du også tenke på at virkedager er madag til fredag. Bedrifter som svarer på slik mail lørdag ettermiddag eller søndag utøver jo en service ut over det vanlige. Disse menneskene som driver Microplex har faktisk et liv ut over det å selge ting til deg og meg og man kan ikke forvente at alt blir svart på umiddelbart. Dersom det går flere virkedager mellom sendt mail og motatt svar så kan man forsøke igjenn eventuelt ta en telefon.

Lenke til kommentar

ok, ja jeg skjønner hva du mener. Det var hovedsakelig bare ett spørsmål. Det er første gang jeg får en defekt vare, så lurte bare litt. Men jeg skal gi dem ett par dager, så får vi se hva som skjer. Regner med at det løser seg, siden jeg bare har hørt varmt om dem.

Lenke til kommentar

bestilte noe greier fra Microplex, bestilte 2 stk lys katoder, rørene var helt fine men inni rørene så var alt knust å ingen ting funket, sendte mail å de sa jeg bare skulle kaste de defekte Katodene så skulle jeg få nye i posten, og det fikk jeg. ikke noe tull med Microplex nei!

God Service!

Lenke til kommentar
Er fler som har hatt problemer med Microplex kundeservice når det gjelder feil.

 

Så jeg personlig ville styrt unna

6393352[/snapback]

 

Hvis du ikke er i stand til å fortelle om noe konkret, er det vel like greit å la være. :)

Endret av Junta
Lenke til kommentar
bestilte noe greier fra Microplex, bestilte 2 stk lys katoder, rørene var helt fine men inni rørene så var alt knust å ingen ting funket, sendte mail å de sa jeg bare skulle kaste de defekte Katodene så skulle jeg få nye i posten, og det fikk jeg. ikke noe tull med Microplex nei!

God Service!

6408448[/snapback]

Mhm, ikkje verst. Som oftest må du sende tilbake den defekte/ødelagte vare før du får ny. Microplex stoler på kundene 100% :)

Lenke til kommentar
bestilte noe greier fra Microplex, bestilte 2 stk lys katoder, rørene var helt fine men inni rørene så var alt knust å ingen ting funket, sendte mail å de sa jeg bare skulle kaste de defekte Katodene så skulle jeg få nye i posten, og det fikk jeg. ikke noe tull med Microplex nei!

God Service!

6408448[/snapback]

Mhm, ikkje verst. Som oftest må du sende tilbake den defekte/ødelagte vare før du får ny. Microplex stoler på kundene 100% :)

6408607[/snapback]

 

Jeg sendte også tilbake den defekte delen etter at jeg hadde mottatt den nye. Det er bra! :thumbup:

Lenke til kommentar

Har vært litt ymse kritikk av Microplex på forumet i det siste, og da ikke i den positive retningen dessverre. Har handlet litt fra Microplex selv men har ikke hatt behov og returnere noe.

 

Skal du ha litt lys og div til datan kan jeg anbefale PC Styling i Tønsberg. Bor ikke så lang unna og handler der en del og dem har kjempe service. Finner hjemme siden her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...