Gå til innhold

Spellpower på Headmaster's Charge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HC er utrolig kjekk å ha, for å equippe når du skal gi en liten ekstra int buff til groupen din;)

6391046[/snapback]

 

Den intellect buffen du snakker om suger vilt for en mage, grunn? Mages har en buff som heter Arcane Brilliance som gir party 31 int i 1 time.. det er bedre enn 20 int. Staffen er bra den. +30 sta suger ikke, men når de tar Nef da burde han nesten vente på Mageblade, Claw of Chromaggus eller Staff of shadow flame

6391543[/snapback]

Han sa jo at han lå langt bak med dkp og ikke raidet så mye, men ok.

Lenke til kommentar
Den intellect buffen du snakker om suger vilt for en mage, grunn? Mages har en buff som heter Arcane Brilliance som gir party 31 int i 1 time.. det er bedre enn 20 int. Staffen er bra den. +30 sta suger ikke, men når de tar Nef da burde han nesten vente på Mageblade, Claw of Chromaggus eller Staff of shadow flame

6391543[/snapback]

Nå har det seg jo sånn at det stacker med AB, så plutselig har ditt party 51 ekstra int, var vertfall sånn pre 1.10 når jeg var i raid-community med en druid som hadde staven.

Endret av H.kon
Lenke til kommentar

Det burde du, i min gamle guild var det en hardcore mage raider med bare litt mer dkp enn meg som absolutt skulle ha azuresong, derfor ga jeg opp og tok SoD når den droppa :). Er litt med spelldamage hvis du har en god offhand ja, men du har fint med intellect/stamina/spirit på SoD. Uansett, er ikke verre enn at du tar Azuresong senere.

 

Btw, si at han skal _vente_ til SotSF dropper er litt for dumt. Tror dere virkelig han får den hvis han ikke er noen hardcore raider? Altså jeg mener, hvis han har minst dkp og raider lite, er det veldig liten sjanse for at den dropper og han får den når det er flere mager/locks i raidet.

Lenke til kommentar

I guilden min er det også sånn at det er maks-bud på 200dkp..

 

Så jeg kan da heller ikke by masse for en item slik at de med mer dkp enn meg gir seg og synes den blir for dyr for de..

 

Er sånn at de med mest dkp som byr 200 får itemet. Bra for de som raider mye, men ikke så bra for meg som ikke er fullt så aktiv som andre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...