peace2 Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Jeg bruker Macromedia flash pro , og har laget meg et lite animasjon som består av 15 farmes, når jeg exporterer det til .swf format funker den fint , men ikke når jeg exporterer til .gif format , for da får jeg 15 bildefiler istedet for en fil med 15 farmes animasjon.. Det er første gang jeg får dette problemet ,jeg er usikker på om jeg har rota noe med instillingene. Vet noen åssen dette løses?
peace2 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 (endret) det gjelder webdesign på en måte , men fant ikke nærmere kategori å poste tråden på , noen som veit åssen jeg fikser problemet med .gif filene? Endret 26. juni 2006 av xox
stiber Skrevet 26. juni 2006 Skrevet 26. juni 2006 Når du velger å eksportere som gif i publish settings, så kommer det opp en gif tab. Under denne har du valg mellom static og animated, velg animated. Du bør sjekke at de andre instillingene også stemmer.
peace2 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Skrevet 26. juni 2006 Når du velger å eksportere som gif i publish settings, så kommer det opp en gif tab. Under denne har du valg mellom static og animated, velg animated. Du bør sjekke at de andre instillingene også stemmer. 6390188[/snapback] jepp,det funka nå , thx 4 hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå